19 oktober 2006

Litt meir frå huset vårt og utsikten!

Dette er frå taket på huset vårt. Me har lita stova, men ein stor veranda og enda ein veranda oppe på taket! Herligt!
Eit av husdyra våre, reinholdsverket vårt! Stilig å studere når den springer.



Frå verandaen vår ser me over til Mombasa by ferja som frakter fleire hundre tusen mennesker over frå Mombasa øy og sør til fastlandet kvar dag. Det tek berre nokre få minutter over og den går gjevnt og trutt. Det er frå ei til tre ferjer som går fast. Mykje bilar og folk!

7 kommentarer:

Kirsti og Bjarne sa...

Flotte bilder dere har lagt ut! Det er så gøy å kunne følge med dere.

Anonym sa...

Kjekt å følge med her.....
Håper du er vel hjemme etter flyturen , Helga

Anonym sa...

Gøy å følge utviklingen i Mombasa. Gud Signe arbeidet deres! Jeg hadde mange fine stunder med god mat og gode samtaler da jeg var hos dere :)

Anonym sa...

Hei Helga og Arnfinn! Jeg kom plutselig inn på bloggen deres!Gøy:) Takk for sist...! Det er utrolig lenge siden!Jeg er i Oslo og studerer sykepl. på Lovisenberg. Har det veldig bra! Det håper jeg dere ôg har! Bra å kunne følge litt med på dere via denne siden! Ha det godt!! Klem fra Marit Åsland:)

miriam sa...

Fine bilder, tankene går mot varmen når gradene synker her i Norge. I dag var det 12 grader på kjøkkenet..

Stilige bilder av Arfinn med kryp oppå hodet-herlig:) Godt å se at det fins flere dyre/insekts-interesserte:)

Klem Miriam

Anonym sa...

Hallo, så mange fine bilder. Eg må innrømma at eg visste ikkje at dåkk hadde denne bloggen eg, såg den bare tilfeldig! Nå kan eg stikka innom av og te og "lata" som om eg e hos dåkk! ÅH, tenk å hatt seg et lite fruktparty på verandaen dåkkas!? Me får ta d igjen!
Nå har eg musikkhistorie! Analysere Antonio Vivaldis verk. Konge! (Not). Jaja!
Gud velsigne dåkk!
Klem fra Møffi!

Olav Vestbøstad sa...

God jul!
I dag bad me for dykk på frukosten sidan de var dagens bønneemne i bønnedagboka. Håpar de har det bra. Guds velsignelse over arbeidet. Mange fine dyre-bilete på bloggen dykkar forresten.