09 juli 2007

Divers gjøremål


Bryllaupskaka blei ganske bra den syntes eg. Litt av kvart ein har som gjeremål ser dokke! Eg er ingen bakar, men det var faktisk litt kjekt når eg stod der å pynta og fann ut av nye ting. Ja, det blei ei laang natt, så eg såg på det som hobbyen min. (Dette var jo pyntinga, dagen før var steikinga.)
Her brukar me melis til å lage lokk og elles pynten, her er det ikkje marsipan. Så der gjekk med ca 9kg. Det er liksom ikkje berre å pynta dei og så setja dei rett på bordet. Nei, her må ein lage til vann bad og setja dei opp på, elles kjem mauren, og når dei kjem, ja, så kjem dei mange på ein gong. Men det gjekk godt, og me fekk også frakta den vel fram til bryllaupet.
Artig!

2 kommentarer:

miriam sa...

Gøy å lese og se bilder:) Hvilken mailadresse bruker dere forresten? Jeg sendte til den som står på NLM sine sider, er det riktig?

Anonym sa...

Hei, det er da utrolig hvilke talenter som dukker opp - tenke å bake bryllups kake - kan bli mange oppdrag etter hvert... så fantastisk god ut... hva du kan Helga... reidun å