27 november 2007

Surt og søtt

Eit fint kvinneseminar sør ved grensa til Tanzania att. Latter, undervisning og samtaler. Bakinga denne gongen var sur mjølks kake med kanel.
Kakene blir steikte i gryte på 3 steinar, med litt glør under og mest ved/glør oppå lokket. Det fungerer kjempebra. Nokre var allereie steikte og stod på bordet då eg så at nokon flytta bordet litt tilsides. Jo, det var det at rotta som av og til har tilhald oppe i mønet satt akkurat der og tissa så det skvatt rundt kakene! Godt at ho ikkje trefte midt oppi.
Søtt.

På vegen heim var eg glad, hadde hatt ein fin dag, men trøytt, mange inntrykk og ikkje heilt i form. Så då fekk eg nok eit eksempel på ”surt” i kvardagslivet.
Me hadde nokre ærend på vegen, og svinga av. Nokre ukjende ungar kom springande rundt bilen, ropte kviting og ville ha snop osv. Adrenalinet stiger godt då…. og når då han eine kom fram med pinnen og skulle bruka på bilen, då sprakk det. Eg opna døra og brølte, det var nok ikkje så fint, dei sprang….
Surt.
Surt at ”mitt sanne eg” kom fram endå ein gong, og det etter så mykje ”søtt” tidlegare på dagen.

1 kommentar:

Unknown sa...

Men Helga da.... Slik har aldri jeg gjort ;-)
Veldig kjekt å kunne følge med herfra.
Knut Ole